خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه؛

هدف دشمن، «حجاب زن مسلمان» در جایگاه خیمه گاه جامعه اسلامی است 

حجت الاسلام مسعود عالی عنوان کرد: دشمنان در اولین قدم به سراغ مساله حجاب رفتند چون می دانستند اگر حجاب برداشته شود در پی آن چیزهای دیگری هم اتفاق می افتد.
کد خبر: ۹۵۳۳۳۶۶
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶

 

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت الاسلام و المسلمین مسعود عالی در مراسم دهه سوم ماه محرم که در صحن چهارانبیا(ص) قزوین برگزار شد، بیان کرد: مهمترین خصوصیت زن و مرد مومن، حیا و عفت است؛ نیروی بازدارنده ای که در درون انسان‌ها، آنها را از انجام کارهای خلاف شرع باز می دارد؛ حیا و عفت و حجاب لایه ظاهری آن است‌. 

وی گفت: اهمیت حیا و عفت در زنان صد برابر مردان است؛ اگر زن دچار تزلزل و انحطاط اخلاقی شود مرد را به ورطه سقوط می کشاند و سقوط و فساد یک زن، یک محله و یک جامعه را به فساد می کشاند. به همین دلیل یکی از اهداف هجوم دستگاه ابلیس، زنان و دختران جامعه هستند. 

عضو هیات امنا و سرپرست مرکز جامع علوم اسلامی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر مطالعه کتاب " پروتکل های دانشوران صهیون" گفت: این کتاب نقشه یهود برای جهانیان به ویژه مسلمانان را نشان می‌دهد. يهوديان ‌که غیر از کلیمیان هستند از گذشته خود را قوم برتر می‌دانستند و در قرآن هم از قول یهود نقل شده که می گویند:"ما عزیز کرده های خداوند هستیم و خدا ما را به جهنم نمی برد و اگر هم به جهنم برویم جاودانگی در جهنم نخواهیم داشت."و الان هم صهیونیست ها همان عقیده را دارند و معتقدند بقیه انسان ها اعم از مسلمان و غیر مسلمان حیواناتی هستند به شکل انسان ها که باید در خدمت ما قرار بگیرند وگرنه باید از بین بروند.

وی ادامه داد: این انسان ها که خود را نژاد برتر می دانند نقشه هایی برای نسل بشر دارند و در پروتکل دهم آن آمده که ما باید کاری کنیم که خانواده‌های غیر یهود دچار فروپاشی بشوند و برای این کار باید زنان را از مسیر عفت و پاكدامنی خارج کنیم تا خانواده و به تبع آن جامعه دچار تزلزل و فروپاشی بشود. چرا که زن محور تربیت و آرامش خانواده‌ است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عالی اظهار کرد: اینکه در حال حاضر دشمنان اسلام روی بحث حجاب متمرکز شده اند به‌ دلیل همین مساله است. بعضی از خودی ها می گویند که امروز مساله اول مردم، معیشت است. شکی در این موضوع نیست و مسلما امروز مساله اصلی اقتصاد و معیشت مردم است؛ اما اولویت اصلی دشمنان هم بحث حجاب است. آنها احساس می کنند که این نقطه ضعف است و از این طریق می توانند وارد شده و جامعه را به چالش بکشانند. وقتی دشمن به جایی حمله می کند ما باید آنجا را در اولویت قرار بدهیم و این اولویتی ست که به ما تحمیل شده و اگر در وضعیت عادی بودیم قطعا مساله اول ما معیشت بود.

وی با طرح این سوال که چرا اولویت اصلی دشمنان بحث حجاب است، تصریح کرد: بزرگترين نماد فرهنگی غرب در زمان ما برهنگی و عریانی ست و با فتح سنگر حجاب، مسیر برای فتح دیگر سنگرها از سوی دشمن باز می شود. آنها طی مراحلی می خواهند پوشش را از زن ایرانی جدا کنند و سپس عریانی و برهنگی، آزادی‌ روابط نامشروع و دیگر نمادهای غیراخلاقی را تبدیل به نماد فرهنگی کشور کنند که در نهايت منجر به فروپاشی خانواده و جامعه می‌شود. 

حجت‌الاسلام والمسلمین عالی تاکید کرد: بحث حجاب فقط روسری نیست؛ بلکه تقابل دو نماد است؛ نماد برهنگی و عریانی غرب با پوشش زن ایرانی است چرا که یکی از مهمترین نمادهای اسلام"حجاب" است و پشت این دو نماد، دو فرهنگ مختلف است.

وی با اشاره به وضعیت زنان در دنیای غرب اظهار کرد: زن در دنیای غرب بیشتر از همه به نفع چشم های حریص مردان و سرمایه داران ضرر کرده است. سومین تجارت پر سود جهانی، تجارت زن و کودک است؛ یعنی زن در دنیای غرب، تبدیل به کالای لوکسی شده که با او کار تجارت و واردات را انجام می دهند. کاری که داعشی های خبیث در سوریه و عراق انجام می دادند؛ آنها غیر از تامین منابع از طریق نفت و گاز منطقه، زنان ایزدی، مسیحی و شیعه را به‌ عنوان برده جنسی به اسرائیلی ها می فروختند.

استا حوزه و دانشگاه با اشاره به سند تحول بنیادین گفت: هدف این سند فقط آموزش و پرورش و مختص ایران نبود؛ بلکه هفده هدف اعم از بهداشت و سلامت، محيط زيست، تغذیه، تنظیم و تحکیم خانواده و غیره البته با تعریف خودشان داشت و مجری آن در ایران یونسکو و هدف آنها غربی سازی جهان بود تا سبک غربی را آرام آرام به جوامع به ویژه جامعه اسلامی ایران تزریق کنند که با درایت مقام معظم رهبری در ایران این امر اتفاق نیفتاد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن با برنامه‌ریزی پیش آمده و ما هم باید با برنامه جواب بدهیم. بسیاری از بی حجاب ها نمی دانند که پشت این جریان چیست که باید با تذکر لسانی آنها را ارشاد کرد و بعضی هم مثل فرقه بهائیت عمدا کارهایی انجام می دهند که باید با آنها برخورد جدی کرد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها